4 snadné cviky na ploché a pevné břicho, které zvládnete v pohodlí domova!



Přestože léto je za dveřmi, lidé se začínají více zahalovat než odhalovat. Není důvod zanedbat svou postavu a to především ploché bříško. Prvním krokem je vytrvat v tomto přesvědčení po celý rok. Druhým krokem je vyhýbat se cukru a sacharidům. Místo toho vyhledávat hlavně zeleninu, ovoce a zdravé tuky. A teď, když jste již odhodláni a stravujete se zdravě, je načase zapojit i své svaly.

1.) Položte se na záda a pokrčte kolena tak, aby byly v 90 stupňovém úhlu k zemi. Natáhněte ruce a položte je podél těla. Nadechněte se a palci na chodidlech se dotkněte země. Snažte se na chvíli vydržet a během výdechu vraťte nohy do původní pozice. Opakujte 2 série po 10 opakování.

 

 
2.) Dostaňte se do polohy jakoby jste šli dělat kliky, ale předloktí položte na zem. Napněte nohy, záda a hýždě a zůstaňte v této pozici 20 sekund. Opakujte 3 – krát a každou sérii si prodlužujte o 5 sekund.

3.) Lehněte si na záda a ohněte nohy v kolenou do 90 stupňového úhlu. Natáhněte ruce a položte podél těla. Nadechněte se a kolena otočte do pravé strany pomalým, táhlým pohybem. Vydechněte a vraťte se do původní pozice uprostřed a kolena opět pokládejte k levé straně. Opakujte 10 krát na každou stranu s pravidelnými nádechy a výdechy.

4.) Klekněte si za míč a následně na něj položte vrchní část těla. Ruce dejte na podlahu. Pomocí míče zvedněte i spodní část těla, tak aby míč byl pod koleny. Ruce mějte stále napnuté. Setrvejte v této pozici alespoň půl minuty. Zatlačte přitom břišní svaly a spodní část těla. Opakujte proces 3 krát.

loading...