4 skvělé cviky na odstranění celulitidy! Zbavte se pomerančové kůže ze stehen a získejte své sebevědomí zpět!



Celulitida je noční můrou pro každou ženu. Všechny víme, jak velmi složité je se jí zbavit a po celý den sedět na zadku jejímu zmizení moc nepomůže.

Co můžeme udělat pro to, aby zmizela naše pomerančová kůže ze stehen a pozadí a my se cítily zase sebevědomější?

Celulitida může být odstraněna pilným cvičením a věnováním se oblastem jejího výskytu, ale také potřebujete vědět, jaké cvičení bude konkrétně nejúčinnější a zajistí ty nejlepší výsledky v našem boji s celulitidou.

1) Zdvihnutí kyčlí s jednou nohou nahoře

1-1

Lehněte si na podlahu a levou nohu ohněte v koleni, chodidlo položte na podlahu. Pravou nohu natáhněte rovně vzhůru. Zatněte zadek a zvedněte boky z podlahy, dokud nevytvoříte přímku od ramen až po kolena. Proveďte 2-sekundovou výdrž, zatímco držíte břicho a záda zatnuté. Vraťte se dolů a zopakujte cvičení. Mějte na paměti, že váš trup a boky by se měly pohybovat jako jedno a vaše záda by měla být v přímém směru po celou dobu.

2) Zpětné výpady

2-1

Vezměte si činky, do každé ruky a postavte se rovně. Pak se posuňte pravou nohou směrem dozadu a dolů, dokud vaše koleno nebude v úhlu 90 stupňů. Zatlačte do paty a zvedněte se do výchozí polohy a zopakujte cvičení na druhou stranu

 

 

3) Výkopy

3-1

Uchopte pár činek a držte je v rukou, pak se postavte jednou nohou na step, nebo lavičku. Nyní zatlačte levou patu do lavice a vystupte nahoru, zároveň vykopněte koleno druhé nohy vzhůru. Nyní se vraťte dolů, dokud se noha nedotkne podlahy – to je jedno opakování. Opakujte několik sérií s oběma nohama.

4) Mrtvý tah

4-1

Uchopte osu pro činky a držte ji oběma rukama před svými stehny. Postavte se nohama na šíři ramen a mírně ohnutými koleny, pak se ohněte v bocích, aniž byste změnili úhel kolena a prohnuli trup, dokud nebude tělo rovnoběžně s podlahou. Vraťte se zpět nahoru a opakujte.

loading...