30 denní dřepovací výzva, která Vám zabere pouze 5 minut z celého dne!



Jak dlouho si myslíte, že Vám zabere, abyste si vybudovaly pevný zadek, který bude mít navíc i perfektní tvar?

Možná si myslíte, že kvůli tomu musíte tvrdě makat v posilovně hodinu denně, kdy zvedáte váhy a děláte velké množství různých variací dřepů.

V tomto případě pro Vás máme skvělou zprávu! Vyvedeme Vás z tohoto omylu. Mnohem důležitější, než počet opakování je cvičit opravdu správně a efektivně. Pokud toto pravidlo dodržíte, můžete získat skvělé pozadí za velmi krátký čas. Stačí se věnovat tomuto cvičení 3-5 minut denně po dobu 30 dnů a uvidíte perfektní výsledky.

30 denní dřepovací výzva

Poznámka: Proveďte každé cvičení pomalu a kontrolovaně, zatněte svaly, které procvičujete.

1.den : 10 dřepů
2.den : 10 dřepů
3.den : 12 dřepů
4.den : Odpočinek

 

 
5.den : 15 dřepů
6.den : 15 dřepů
7.den : 17 dřepů
8.den : Odpočinek

9.den : 20 dřepů
10.den : 20 dřepů
11.den : 22 dřepů
12.den : Odpočinek

13.den : 25 dřepů
14.den : 25 dřepů
15.den : 27 dřepů
16.den : Odpočinek

17.den : 30 dřep
18.den : 30 dřepů
19.den : 32 dřepů
20.den : Odpočinek

 

 
21.den : 35 dřepů
22.den : 40 dřepů
23.den : 40 dřepů
24.den : Odpočinek

25.den : 45 dřepů
26.den : 45 dřepů
27.den : 50 dřepů
28.den : 60 dřepů
29.den : 70 dřepů
30.den : 100 dřepů

Hlavní benefity dřepů:

1) Pomáhá při pohybu tělesné tekutiny: pomáhá tělu zbavit se nadbytečného odpadu.

2) Posílení celého těla, včetně břicha: svaly vybudované ze dřepů spálí nadbytečný tuk, i když nejste aktivní.

3) Pomáhá v mobilitě: dřepováním budujete svaly na nohou. To je skvělé, protože vám pomůžou zůstat fit a mobilní po celý život.

Nemusíte trávit hodiny v posilovně, abyste dosáhli svých vysněných cílů! Vše, co potřebujete, je každodenní cvičení, abyste dosáhli skvělých výsledků. Zkuste tuto 30ti denní výzvu, určitě nebudete zklamáni. S chutí do toho!

loading...