10 tipů pro skutečné spalování přebytečných tuků aneb zbavte se kil jednou provždy.



Každý z nás má představu o vysněné postavě. Někdo chce mít tělo každý sval, jiní budou plně spokojeni se štíhlou postavou. Dnes tak pro vás máme 10 tipů pro efektivní spalování přebytečných tuků, abyste si léto užili v krásné postavě s vyšším sebevědomím.

Správný a zdravý jídelníček je základ

Bez správně sestaveného jídelníčku se neobejdete. Spousta lidí svá přebytečná kila shodila právě změnou jídelníčku. Patří mezi ně i celebrity. V této oblasti tak pro vás máme hned několik tipů a věřte, že jejich dodržováním si výrazně usnadníte cestu k vytouženému tělu a váze.

  1. Bílé pečivo vyškrtněte ze svého jídelníčku – Obecně platí, že pokud budete jíst jídla bez lepku, kila půjdou strmě dolů. Bílá mouka díky průmyslovému zpracování ztrácí veškeré výživové hodnoty. Ve střevě tak dělá akorát neplechu. Jezte celozrnné pečivo, které dodá vašemu tělu potřebné látky.
  2. Cukry snižte na minimum – Čím méně cukrů vašemu tělu dopřejete, tím více podpoříte svou cestu k vytoužené váze. Myslíme tím bílý cukr, umělá sladidla, slazené nápoje a jídla, která cukry obsahují (např. koblihy).
  3. Zapomeňte na fast foody a přepálený tuk – Jídlo z fast foodů je pro spalování přebytečných tuků zabiják číslo jedna. Takovému pokušení se vyhněte obloukem a doma nahraďte běžné oleje kvalitním olivovým olejem, který má spoustu prospěšných látek i na podporu spalování tuků. Do svého jídelníčku také zařaďte přírodní zdroje tuků, například z kokosového oleje nebo chia semínek.
  4. Jezte více ovoce a zeleniny – Z ovoce získáte přírodní cukry, které vám dodají energii, zároveň budete plní vitamínů a zelenina podpoří funkci střev. Ta se tak lépe pročistí a začnou pracovat v rovnováze.
  5. Denní příjem kalorií rozdělte na 7 menších porcí jídla – Jezte menší porce každé 2-3 hodiny a dopřejte tak tělu dostatek regenerace a času pro vstřebání prospěšných látek.
  6.  

     

  7. Jezte pomalu a v klidu – Každý z nás se za svůj život dostal do situace, kdy neměl moc času na snězení svého oběda. A přesně tomuhle se při spalování přebytečných tuků vyhněte. Na každé jídlo si vyhraďte dostatek času, jezte pomalu, v klidu a jídlo si vychutnávejte. Jakmile mozek začne vnímat příjem potravy, tělo ji začne vstřebávat podle potřeby.
  8. Zvyšte příjem bílkovin – Tohle platí zejména v případě, že na svém těle chcete vidět i více svalstva. Bílkoviny se nachází v mase, ale také v luštěninách, oříškách, mléčných výrobcích, těstovinách, rýži, sóji a tofu. Sáhnout také můžete po proteinových nápojích.
  9. Pijte hodně vody – Opravdu není náhoda, že voda tvoří až 70 % naší tělesné váhy. Pijte obyčejnou vodu (nejlépe odstátou, která je tak zbavena chlóru a dalších látek) a dodržujte pitný režim. Tělo se bude lépe zbavovat přebytečných kil a regenerovat se.Jakákoliv tělesná aktivita pomáhá v redukci váhy. Pohybem zvýšíte výdej energie a tím urychlíte spalování tuků. K efektivnějšímu spalování doporučujeme využít spalovače tuků, díky kterým se dočkáte vyššího progresu za kratší dobu.
    1. Zvolte si pohyb, který vás bude bavit – Může to být i obyčejná chůze. Pokud jezdíte často výtahem, zkuste jej nahradit běžnými schody. Velice prospěšné je také plavání, jízda na kole či in-line bruslích, případně aerobik nebo zumba. A samozřejmě nesmí chybět domácí posilovna či přímo pravidelná návštěva fitness centra.
    2. Neváhejte využít pomoci odborníků – Sestavení správného jídelníčku není jednoduché. Nebojte se tak obrátit na specialisty přes výživu. Pokud toužíte po svalnatém tělu, fitness trenéři vám jistě rádi pomohou dosáhnout vašeho cíle.
loading...