10 jednoduchých triků jak přirozeně spálit tuk – jde to skutečně jednoduše!



Nejčastějším cílem, který si dáváme na Nový rok a odkládáme je zhubnout nadbytečná kila.

Je to hlavně proto, že máme sotva čas nato abychom se dívali na naše zdraví a udrželi naši váhu v pohodě. Nadměrný stres, špatné stravovací návyky, nedostatek cvičení, sedavý způsob života. To vše vede k nárůstu tělesné hmotnosti. Přibývání na váze je pomalý proces, který se objeví když je už pozdě. Hromadí se a hromadí.

Víme, že většina z vás nebude mít čas a tolik úsilí jako potřebuje. Každý si hledá co nejsnadnější cestu a dělá zkratky. Navíc pro takových, kteří se vymlouvají na nedostatek času. Takové zvyky musíme připojit do každodenního života a pomůže nás zbavit se přebytečného tukové tkáně.

 

 

1. Omezte přísun alkoholu.
Pití je jedním z nejčastějších zlozvyků, kterým se oddáváme když si chceme odpočinout a relaxovat. Ale nezapomínejme, že je dobrým zdrojem kalorií. Častá konzumace vědí k enormnímu nárůstu tělesné hmotnosti, protože má tendenci spojit se s nealkoholickými nápoji a nezdravými potravinami. Snažte se ho minimalizovat, jak to nejlépe půjde. Vaše tělo se bude navždy detoxikovat. Samozřejmě, nežádáme vás přestat pít navždy, ale mohli byste ho udržovat na minimu a nebo si dopřávat pouze víno.

2. Nejezte po 9 hodině.
Jedním z nejlepších způsobů, jak udržet přibírání na váze je tím, abyste nejedli nic po 9 hodině. Zajímá vás, jaká je v tom logika? Jíst po 9 hodině vede k přidávání obsahu kalorií ve vašem těle, protože jste si utratili svůj denní příjem přes den. Jíst pozdě v noci jen tak z nudy není dobré. Způsobuje to zvyšuje tělesné hmotnosti. Pokud budete mít sebekázeň a dodržovat to, uvidíte změny ve vaší hmotnosti a jsme si jisti, že si zvyknete na takový životní styl.

trikyzhubnout2

 

3. Snídejte vajíčka.
Trocha proteinu na začátku dne vám pomáhá udržovat mozek v tom, aby byl co nejdéle sytý. Během dne se protein postupně uvolňuje.

4. Zabalte si své jídlo.
V práci máme ve zvyku nakupovat blbosti, které máme po ruce. Máme spoustu práce a nemáme čas přemýšlet nad tím, kolik co obsahuje. Máme tendenci brát ty nejhorší jídla které jsou kaloriemi přeplněné. Nejlepší je pokud si ty pochoutky před obědem zabalíme již doma. Před tím než jdeme do roboty si rozvrhneme co budeme jíst.

5. Slunce.
Ponořte se do ranního slunce. Pro začátek skvělého dne je dobré přijmout sluneční paprsky. Záře ranního slunce vám nejen zvýší energii a dodá trochu pozitivního myšlení.

6. Zapisujte si co budete jíst.
Nejpravděpodobnější jak ztratíte tělesnou hmotnost je právě ta, když si budete každou věc zapisovat. Budete vědět kolik denně spotřebujete potravin. Výzkum ukázal, že ti kteří si zapisují zhubnou mnohem více než ti co si to nezapisují.

 

 

7. Pijte kávu
Nechceme po vás, abyste si dali kávu s pořádnou dávkou šlehačky nebo s vysokým latté. Máme na mysli prostou a jednoduchou kávu. To je skvělý nástroj, který vám pomůže zhubnout. Obsahuje kofein a ten zvyšuje uvolňování mastných kyselin v krvi. Dodává nám pocit nabuzení a budeme tak déle v pohotovosti. Potlačuje chuť k jídlu.

8. Dostatek spánku
Nejlepší jak tělu dodat to, co potřebuje je spánek. V okamžiku kdy to potřebuje, tak vám to dostatečně zdůrazní. Stres způsobený nedostatkem spánku ovlivňuje hormony v našem těle. Přímo souvisí s přibíráním na váze. Měli bychom spát 6 až 8 hodin denně aby naše hladina hormonů byla vyvážená a tak jistě i naše chuť na jídlo.

9. Pijte hodně vody
Voda nejen zvyšuje hydrataci ale zlepšuje kvalitu kůže. To jak magicky pomáhá v procesu hubnutí. Vyplaví z těla naše toxiny a zvyšuje náš metabolismus. navíc je to skvělý nápoj a odhalí náš skutečný hlad hlady z nudy. Pokud vodu vypijete, snadno zjistíte zda potřebujete jíst nebo ne. Pitná voda je nejlepší způsob jak obnovit naši chuť k jídlu. Pro dosažení nejlepších výsledků vypijte alespoň 8 sklenic vody denně.

trikyzhubnout1

 

 

10. Intervalový trénink
Nechceme po vás abyste trávili 2 hodiny denně v posilovně. Smysl proč cvičit v krátkých intervalech je ten, abychom nastartovali náš metabolismus a začali spalovat kalorie. Rychlejší metabolismus znamená spálit více kalorií, což vede ke ztrátě váhy. Pokud budete trénovat formou HIT. (High intensity interval Trénink) Trénink s vysokou intenzitou, vaše tělo bude spalovat i po tréninku. Není to úžasné? Takže nejlepší pro vás bude, když si do své každodenní rutiny začleníte 15 až 20 minut cvičení s cílem urychlit proces hubnutí.

Loading...